تبلیغات نوشیدنی انرژی را

نقاط ضعف و قوت تبلیغات یک نوشیدنی+ فیلم

در این نوشته کوتاه شما با نقاط ضعف و قوت اصلی تبلیغات یک نوشیدنی انرژی زا آشنا می‌شوید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین فیلم زیر مربوط به تبلیغات یک نوشیدنی انرژی زاست. این تبلیغ از نقاط ضعف و قوتی برخوردار است. مهمترین نقاط قوت این تبلغ خلاقیت نهفته در تولید پیام و سناریوی آن است. ریتم و آهنگ تبلیغ هم با هویت محصول همخوانی دارد اما شاید مهمترین نقطه ضعف این تبلع هدف‌گیری ضعیف آن است. در این تبلیغ انواع و اقسام افراد از اقشار و جنس‌های مختلف در آن حضور دارند. دست کم در روزگاری که شیوه‌های بازاریابی انبوه چندان جوابگو نیست، تبلیغات باید بیش از گذشته بر مخاطبان روشن و بخش بندی شده تمرکز داشته باشد.

کد خبر : 20554 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۰

بیشتر بخوانید

نظر شما