چای ارگانیک

سه نکته برای بازاریابی و فروش چای ارگانیک ایران در اروپا

چای گیلان در ایران به عنوان یک چای ارگانیک در جهان شناخته می‌شود که می‌تواند به عنوان یک چای تخصصی در کشورهای اروپایی بازار خودش را پیدا کند.

یکی از مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین که به نظر می‌رسد در امر بازاریابی چای در جهان دستی بر آتش دارد این مطلب را برای ما ارسال کرده است:

«این روزها بازار چای تخصصی در اروپا بسیار داغ است و بسیاری از مصرف کنندگان قاره سبز به دنبال این نوع از چای هستند. این علاقه ناشی از گرایش مصرف کنندگان به نوشیدنی سالم با مزایای بهداشتتی زیاد است. چای تخصصی انواع مختلفی دارد و در مجموع به چای گفته می‌شود که در فرایند سالم و ارگانیگ تهیه شده و انواعی مانند چای سفید یا چای سبز  هم در مزه آن تعریف می‌شوند.

چای گیلان در ایران به عنوان یک چای ارگانیک در جهان شناخته می‌شود که می‌تواند به عنوان یک چای تخصصی در کشورهای اروپایی بازار خودش  را پیدا کند. اگر تولید کننده‌ای از ایران قصد فروش چای ارگانیک خودش را در اروپا داشته باشد، باید به سه نکته درباره بازاریابی توجه کند:

۱- وقتی برای چای خود در اروپا بازاریابی می‌کنید حتما توجه داشته باشید که محصول شما و همچنین باغ چای شما باید داستان مناسبی داشته باشد که در آن برای مشتری توضیح داده شود چرا چای شما تخصصی است. در عین حال نحوه دم کردن آن را هم برای مشتری توضیح دهید.

۲- اگر چای مخصوص تولید می‌کنید و قصد فروش آن را در اروپا دارید حتما توجه داشته باشد که بسته بندی کاملا متمایزی برای آن طراحی کنید.

۳- اگر محصول چای ویژه‌ای دارید سعی کنید آن را در مغازه‌های مخصوص چای تخصصی (specialty tea shops ) بفروشید زیرا مصرف کنندگان اروپایی بیشتر از این مغازه‌ها چای تخصصی تهیه می‌کنند.»

کد خبر : 17725 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۲:۰۱

بیشتر بخوانید

نظر شما