رنگ طبیعی آبمیوه

چند توصیه به تولیدکنندگان آبمیوه برای تبلیغات بهاری و تابستانی

در بعضی از تحقیقات بازار مشخص شده است که مشتریان جذب نوشیدنی‌هایی با رنگ اشتها آور می‌شوند و از طرف رنگ نامناسب مانع اصلی خرید یک نوشیدنی توسط مشتری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین فصل تبلیغات نوشیدنی‌های سرد از جمله آبمیوه‌ها فرا رسیده است و تبلیغات رنگارنگ انواع آنها در سطح شهر یا شبکه‌های مختلف تلویزیونی در حال نمایش و پخش است. تولید کنندگان آبمیوه اما باید به تغییرات مهم این بازار و به ویژه مصرف کنندگان در تبلیغات خودشان توجه ویژه داشته باشند.

واقعیت این است که بازار آبمیوه در دنیا تغییرات بسیاری به خود دیده است از جمله اینکه مشتریان امروز با طیف متنوعی از محصولات طرف هستند و در عین حال به دنبال محصولاتی هستد که طبیعی باشد، از شکر مصنوعی کمتری در آن استفاده شده باشد و از همه مهمتر فرایند تولید آن به طور شفاف برای مصرف کننده توضیح داده شود. به هرحال از آنجایی که مصرف کنندگان نمی‌توانند ایمنی مواد غذایی را به طور شخصی ارزیابی کنند، این شفاف سازی باعث جذب اعتماد آنها می‌شود و باید در تبلیغات مربوط به انواع آبمیوه لحاظ شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین تولید کنندگان آبمیوه همچنین باید به این نکته توجه داشته باشند که به هر دلیلی جریانی از بی‌اعتمادی به مواد غذایی کشور در افکار عمومی‌وجود دارد که باید در برنامه تبلیغاتی و روابط عمومی‌خ بر آن غلبه کند تا توجه مشتری جذب شود. شاید جالب باشد که بدانید این بی‌اعتمادی تنها مختص جامعه ایران نیست و در کشوری مثل آمریکا هم وجود دارد. در یک نظر سنجی در آمریکا مشخص شده است که در حدود ۶۰ درصد مردم این کشور  معتقدند که نظارت بر تولید مواد غذایی دشوار است و شرکت‌ها به عمد سعی در پنهان کردن فرایند تولید خودشان دارند و همچنین مشخص شده است که ۷۵ درصد آمریکایی‌ها به برچسب‌های مواد غذایی و نوشیدنی و اطلاعات روی محصول اعتمادی چندانی ندارند.

در عین حال در بعضی از تحقیقات بازار مشخص شده است که مشتریان جذب نوشیدنی‌هایی با رنگ اشتها آور می‌شوند و از طرف رنگ نامناسب مانع اصلی خرید یک نوشیدنی توسط مشتری است. در عین حال نسبت به رنگ‌های مصنوعی حساسیت ویژه ای در مصرف کننده پیدا شده است و آنها ترجیح می‌دهند رنگ نوشیدنی کاملا طبیعی و ناشی از مواد و میوه‌های طبیعی موجود در نوشیدنی باشد.

سایت بورج دیلی نوشته است که شرکت Chr. Hansen به تازگی طیفی از رنگ‌های طبیعی تولید شده از سبزی و میوه را که برای مشتریان نوشیدنی جذابیت بیشتری داشته بوده است را عرضه کرده و این رنگ‌ها مورد استفبال هم قرار گرفته است. در عکس زیر این طیف رنگی را می‌بینید.

رنگ طبیعی آبمیوه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین تحقیقات نشان داده است که این رنگ‌ها به طرز شگفت انگیزی مطابق میل و نظر مصرف کنندگان مبنمی‌بر شفافیت و طبیعی بودن آبمیوه است. به هرحال توجه تولید کنندگان آبمیوه در ایران به این روندهای کلی و عمومی‌صنعت نوشیدنی به آنها کمک می‌کند که برند خودشان را به ذهن و قلب مشتری نزدیک‌تر کنند و در دایره انتخاب آنها بنشینند.

کد خبر : 17572 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۵۷

بیشتر بخوانید

نظر شما