تبلیغات صنعت نوشیدنی

استفاده از گروه‌ مرجع در تبلیغات صنعت نوشیدنی +فیلم

شرکت‌های بزرگ صنعت نوشیدنی برای تبلیغات محصولات خود از سوپراستارها هم استفاده می‌کنند. استفاده از سوپراستارها در تبلیغات بر پایه تاثیری است که رفتار آنها به عنوان گروه مرجع بر مخاطبان تبلیغات دارد. شرکت پپسی یکی از غول‌های صنعت نوشیدنی در استفاده از این تکنیک تبلیغاتی و ساختن فیلم‌هایی با حضور سوپراستارهای ورزشی و هنری زبانزد است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، چند سال پیش شرکت پپسی در تبلیغات خود از ستاره‌های رئال مادرید همچون کاسیاس ، رائول ، روبرتو کارلوس و … استفاده کرد. در ویدئوی تبلیغاتی پپسی دیوید بکهام ستاره سابق جهان فوتبال و باشگاه منچستر یونایتد و رئال مادرید درخواست یک نوشیدنی پپسی می‌کند که گارسون بطری را برای او می‌اندازد اما کاسیاس قبل از بکهام نوشیدنی را می‌گیرد و می‌نوشد. بکهام از این حرکت خوشش نمی‌آید و پیشنهاد دوئل می‌دهد و تصمیم به انجام دوئل فوتبالی می‌گیرند.

 

 

در ویدیوی دیگری که پپسی اواخر سال ۹۵ و اوایل سال ۲۰۱۷ ساخت بار دیگر از مشهورترین سوپراستارهای جهان فوتبال و موسیقی پاپ استفاده کرد. در این ویدیو  بازیکنان معروفی همچون  لیونل مسی ، کاکا،‌هانری، دروگبا، لمپارد، دیوید بکام، فابرگاس، تورس، رونالدینیو و رونالدو نیز نقش آفرینی کرده‌اند.

 

کد خبر : 1662 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۰

بیشتر بخوانید

نظر شما