بازار آب بسته بندی مالزی

دلیل تسلط تولیدکنندگان داخلی برای رقیبان خارجی در صنعت آب بسته بندی مالزی

یکی از دلایل تسلط شرکت‌های داخلی در بازار آب بسته‌بندی در مالزی تسلط آنها بر سیستم توزیع خرده فروشان مدرن و سنتی این صنعت است در حالی که بازیگران خارجی تنها بر کانال‌های خرده فروشی مدرن تسلط دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین بازار آب بسته بندی در کشور مالزی  بازار داغ و پر رونقی است که در ادامه به برخی از مهمترین ویژگی‌های آن اشاره می‌شود

  • بازار آب بسته بندی در مالزی در سال ۲۰۱۷ به رشد خود نسبت به ۴ سال قبل ادامه داد زیرا تولید کنندگان تلاش داشتند تا با عرضه محصولات متنوع‌تر دغدغه‌های افرادی که به دنبال محصولات سالم‌تر و مغذی‌تر بودند را تامین کنند.
  • با توجه به اینکه مصرف کنندگان به دنبال محصولات متنوع تری بودند، صنعت پرایوت لیبل در آب بسته بندی رونق خوبی گرفت. پرایوت لیبل به این معناست که شرکت تولیدکننده محصولاتی مشخص، با فرمولی از قبل تعیین شده را با پکیج‌های استاندارد خود به مشتری تحت برندی که مشتری انتخاب می‌کند عرضه می‌ کنند.
  • پیش بینی می‌شود صنعت آب بسته بندی در چند سال آینده  بازیگران بیشتری را در مالزی به خود جذب کند تا محصولات متنوع تری را برای مشتری آگاه این بازار در کشور مالزی فراهم کنند. با افزایش این رقابت پیشی بینی می‌شود شرکت‌های بزرگی مانند اسپرایتزر (Spritzer)هم برای تولید محصولات جدیدتر سرمایه گذاری بیشتری کنند تا جایگاهشان در بازار حفظ شود.
  • باوجود کاهش سهم بازار در سال ۲۰۱۷ اما شرکت اسپرایتزر (Spritzer) همچنان رهبر بازار آب بسته بندی در مالزی است که از برندهای Spritzer و کاکتوس(Cactus) در این رقابت بهره می‌برد.
  • یکی از دلایل تسلط شرکت‌های داخلی مانند رو واتر(RO Water) و اسپرایتزر در بازار آب بسته‌بندی در مالزی تسلط آنها بر سیستم توزیع خرده فروشان مدرن و سنتی این صنعت است در حالی که بازیگران خارجی مانند دنون تنها بر توزیع مدرن مانند کانال‌های خرده فروشی مدرن تسلط دارند.
  • فروش آب بسته‌بندی در مالزی در سال ۲۰۱۶ حدود ۴۴۵ رینگیت مالزی بود که در مقایسه با ۴ سال قبل افزایش قابل توجهی داشت.

برای اطلاع بیشتر از بازار نوشیدنی مالزی در سال ۲۰۱۷ می‌توانید از این مطلب استفاده کنید.

کد خبر : 15927 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۹

بیشتر بخوانید

نظر شما