مجتبی اشکذری
یک فعال صنعت چای مطرح کرد

سال طلایی چای ایرانی فرا رسیده است

افزایش کیفیت وارتقاء تولید در سال گذشته توسط کارخانه داران انتظارات زیادی را براورده کرده وقطعا درفصل جدید هم مصرف کنندگان با جدیت بیشتری چای ایرانی را تامین می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین مجتبی اشکذری از فعالان صنعت چای نوشت:

شنیده‌ها حاکی از کلید خوردن روند پیش فروش و پیش خرید چای ایرانی زودتر از فصل است.شایدپیش بینی امسال از بازار چای ایرانی را بتوان بی‌سابقه‌ترین و طلایی‌ترین دوران نام برد‌.
افزایش کیفیت وارتقاء تولید در سال گذشته توسط کارخانه داران انتظارات زیادی را براورده کرده وقطعا درفصل جدید هم مصرف کنندگان با جدیت بیشتری چای ایرانی را تامین می‌کنند.
این بهترین فرصت برای کارخانه داران است تا با ارایه هرچه بهتر کیفیت ؛نهایت بهره برداری را در بازاریابی محصولات چای ایرانی بنمایند. “جنس خوب” با” قیمت خوب” توجیه پذیر است. مصرف کننده درک کرده که جنس با کیفیت را “ارزان” نمی‌خرد.
شرکت‌های بسته بندی” سرشناس” هم ؛چای ایرانی را با “”بهترین نوع”” بسته بندی می‌نمایند. حضور شرکت‌های بزرگ در عرصه چای ایرانی و آگاهی ازاهمیت برند سازی لزوم استفاده از چای مرغوب و باقیمت بالا وواقعی را دربسته بندی دوچندان می‌سازد.
با این وضیعت کارخانه داران نگران عرضه چای با کیفیت خوب و با قیمت واقعی نباشند چون بازار مصرف، پذیرای این نوع چای سالم ایرانی است.درک افکار عمومی‌واگاهی مصرف کنندگان به این نکته که “”چای ایرانی سالم ترین چای است”رو به بهبود است.
شایسته است شرکت‌های بسته بندی به منظور حرکت بازاریابی گسترده و یک صدا که قطعا اثر روانی وذهنی تضمین شده ای دارد؛ در سال حمایت از کالای ایرانی این متن تبلیغی را در روی بسته‌های چای ایرانی حک کنند.
“”چای ایرانی سالم ترین چای است””

کد خبر : 15012 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۴:۱۰

بیشتر بخوانید

نظر شما