نوشیدنی انرژی زا

۵ شاخص برای ارزیابی یک نوشیدنی‌انرژی‌زا توسط مصرف کنندگان

به طور معمول به نوشیدنی های انرژی زا موادی دیگری هم اضافه می‎شود که عبارتند از ویتامین های گروه B، گوارانا، جینسنگ، و … بنابراین مصرف کنندگان باید برچسب نوشیدنی انرژی زا را بررسی کنند که آیا این مواد در آن وجود دارد یا خیر.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، امروز با وجود همه هشدارها  اما نوشیدنی‌های انرژی زا به یکی از محبوب ترین نوشیدنی‌های جهان تبدیل شده است. در ادامه به ۵ معیار مهم برای ارزیابی یک نوشیدنی انرزی زا اشاره شده است:

محتوای کافئین – کافئین به طور کلی ماده اصلی فعال در نوشیدنی‌های انرژی زا است. محتوای کافئین در انواع نوشیدنی‌های انرژی زا متفاوت است اما به طور کلی مقدار کافئین باید در محدوده ۵۰mg-200mg باشد. بنابراین مصرف کنندگان هنگام انتخاب یک نوشیدنی انرژی زا باید به مقدار کافئین آن توجه کنند.

دیگر مواد تشکیل دهنده انرژیبه طور معمول به نوشیدنی‌های انرژی زا موادی دیگری هم اضافه می‎شود که عبارتند از ویتامین‌های گروه B، گوارانا، جینسنگ، و … بنابراین مصرف کنندگان  باید برچسب نوشیدنی انرژی زا را  بررسی کنند که آیا این مواد در آن وجود دارد یا خیر.

طعم طعم خوب برای یک نوشیدنی انرژی زا نسبت به سایر نوشیدنی‌ها بسیار مهم‌تر است زیرا در غیر این صورت  قابل نوشیدن نخواهد بود. اگر شما در حال خرید یک نوشیدنی انرژی زا هستید که قبلا از آن استفاده نکرده‌اید، پس از کسانی که آن را تجربه کرده اند درباره عطر و طعم آن بپرسید.

برند معتبر  برندهای نوشیدنی انرژی  با هم برابر نیستند. بسیار مهم است که این نوشیدنی را از یک برند قابل اعتماد و معتبر خریداری کنید تا ریسک خرید شما کاهش بیابد.

ارزش قیمت همیشه عامل مهمی‌است. لطفا برای خرید یک نوشیدنی انرژی زا حتما سراغ ارزانترین نروید. دست کم اینجا کمی‌نسبت به قیمت بی‌تفاوت باشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین فروش برندهای معروف نوشیدنی‌های انرژی‌زا در سال ۲۰۱۶ در آمریکا افزایش چشمگیری داشته است و نسبت به سال ۲۰۱۵ به میزان ۵٫۱۳ درصد افزایش نشان داد. در سال ۲۰۱۷ردبول با ۲٫۹ میلیارد دلار و پس از آن مانستر با ۱٫۵ میلیارد دلار پرفروش ترین نوشیدنی انرژی زا بودند.شرکت ردبول در سال ۲۰۱۶ چیزی در حدود ۶ میلیارد دلار فروش داشته است. ردبول رهبر بازار نوشیدنی‌های انرژی زا در جهان است و فعالیت‌های گسترده‌ای را دنبال می‌کند.

در چند سال گذشته بازار نوشیدنی انرژی را به سمت نوشیدنی‌های انرژی‌زای گیاهی تمایل پیدا کرده که در بیشتر آنها از ترکیبات گیاهی استفاده شده است.جمعی از ستارگان سینما و ورزش از جمله لئونارد دی کاپریو در  چند سال گذشته در نوشیدنی‌های انرژی زا طبیعی هم سرمایه گذاری کرده‌اند.

کد خبر : 13761 تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۲

بیشتر بخوانید

نظر شما