کمپین تبلیغاتی یک برند آب معدنی با پیام جوانی

کمپین تبلیغاتی یک برند آب معدنی با پیام جوانی

کمپین تبلیغاتی یک برند آب معدنی با پوشاندن لباس‌هایی بزرگتر به کودکان پیام «جوان تر زندگی کن» را به مخاطب تداعی می‌کند و مشتریان را تشویق می‌کند تا دنیا را با نگاهی جوان‌تر ببینند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، در کمپین تبلیغاتی یک برند آب معدنی تحت عنوان Evian که توسط آژانس تبلیغاتی BETC در پاریس طراحی شده است. این آخرین کمپینی است که بخشی از نام تجاری آب معدنی Evian را تحت عنوان «جوان تر زندگی کن» که در سال ۲۰۰۹ مطرح شد، تداعی می‌کند و مشتریان را تشویق می‌کند تا دنیا را با نگاهی جوان‌تر ببینند.

در این پوسترها، از کودکان با لباس‌های بزرگتر از خودشان عکاسی کرده‌اند و با هدف نمایش دادن نسخه جوان تر مردم از تاجران گرفته تا ستارگان معروف ورزشی مثل لیدیا کو  Lydia Ko و اِستان واورینکا Stan Wawrinka به طراحی آن‌ها پرداخته‌اند. پیام فوق العاده تبلیغات به مشتریان یادآوری می‌کند که جوانی به همه انسان‌ها تعلق دارد و با کمک گرفتن از کودکان با ملیت و نژادهای مختلف به این مساله تأکید می‌کند. علاوه بر این تبلیغات، Evian با نام تجاری RAD که مربوط به تولید لباس‌های خیابانی و روزمره است، همکاری خواهد کرد که لباس‌های بزرگتر با نام تجاری بطری آب تولید کند.

به گفته دبیر انجمن تولیدکنندگان آب معدنی و آشامیدنی، آب معدنی ۲۰ هزار تومانی فرانسوی با نام شرکت‌ Evian، در زمستان سال ۹۵ وارد ایران شدند. این برند در حال حاضر در کشور توزیع می‌شود.

کمپین تبلیغاتی یک برند آب معدنی با پیام جوانی

کمپین تبلیغاتی یک برند آب معدنی با پیام جوانی

کمپین تبلیغاتی یک برند آب معدنی با پیام جوانی

کمپین تبلیغاتی یک برند آب معدنی با پیام جوانی

کمپین تبلیغاتی یک برند آب معدنی با پیام جوانی

کد خبر : 13740 تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۰

بیشتر بخوانید

نظر شما