بهترین بسته‌‌بندی‌های نوشیدنی سال 2016

بهترین بسته‌‌بندی‌های نوشیدنی سال ۲۰۱۶

صنعت نوشیدنی در سال ۲۰۱۶ هم همانند تمامی سال‌ها فهرست بهترین‌ طراحان و بسته‌بندی‌های نوشیدنی را در ارائه داد است که در مطلب زیر به آنها اشاره شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، ۲۰۱۶ سالی پر از تغییر بود که البته این دگرگونی‌ها چندان برای صنعت نوشیدنی عجیب نیستند. در مطلب زیر بدون هیچ نظم و ترتیب خاصی بهترین پروژه‌های بسته‌بندی در سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شوند.

طراحی بسته بندی نوشیدنی Enzyme
طراحی بسته بندی نوشیدنی Enzyme که توسط استودیو طراحی گرافیک “Mousegraphics” انجام شده است، شخصیت‌های الهام گرفته از یوگای ما انسان‌های میوه ای هیبریدی محدود به خطوط منحنی زیبا و رنگ‌های طبیعی هستند به طوری که طعم و مزه، آرامش، سلامت بدن و ذهن را می‌توان به شیوه ای طبیعی و بی تکلف از آن‌ها اقتباس کرد. این قبیل ترکیب‌های دو گیاهی نوشیدنی (میوه Noni و گل elderflower / گل رز، انار و زغال اخته) ویژگی‌های شخصیتی مختلف را به شکلی آشکار نشان می‌دهند در حالی که بقیه قسمت‌های بسته بندی ضمن حفظ رنگ سفید خود از یک نوع تایپوگرافی متعادل مخصوص همه اطلاعات مربوطه بهره می‌برند. این نوع بسته بندی روی همکاری موثر، ملایم و بدون اشکال عناصر مختلف طراحی در راستای ارائه پیشنهاد برخورداری از آرامش ذهن، تعادل بدن، خلق و خویی معصوم و روحیه ای شاداب و جوان تمرکز می‌کند.

نوشیدنی Enzyme

طراحی بطری آب Jeju
طراحی بطری آب “Jeju” به وسیله استودیوی طراحی “cloudandco” (کره) با الهام از ماهیت و افسون جزیره “Jeju”، عصاره آب تازه آن جمع آوری و داخل یک سری بطری‌های مدرن و مینیمال به شکل بلوک سیمانی ریخته می‌شود. این طراحی، جایزه بزرگ را در مسابقه طراحی بطری اصلی آب Jeju به میزبانی شرکت ویژه خودگردان توسعه استان و همکاری یک شرکت ارائه دهنده فناوری کسب و کار موسوم به “Crosspoint” کسب کرد.

بطری آب Jeju

طراحی بسته بندی میلک شیک‌های Shake My Head
طراحی بسته بندی میلک شیک‌های “Shake My Head” توسط رستم عثمانف (روسیه) که در آن لیوان‌های میلک شیک واقعا جالب و هیجان انگیز از لایه‌های مختلف کارتنی و پلاستیکی ساخته شده است و امکان بریدن گوش‌های این شخصیت‌ها بر جذابیت میلک شیک برای مصرف کننده می‌افزاید.

میلک شیک Shake My Head

بسته بندی آبمیوه سیب و پرتقال
طراحی بسته بندی آبمیوه سیب و پرتقال که  توسط استودیو طراحی گرافیک “Mousegraphics” و در حجم ۱۷٫۵ لیتری تولید شده است.

طراحی بسته بندی آبمیوه

فشار دادن و نوشیدن آبمیوه تازه با برند Backbone
برند آبمیوه Backbone یک ایده و پروژه مستقل ارزش اجرا را دارد. تعامل یک مزیت رقابتی قدرتمند در بازار امروز است. طراحی یک لیوان آبمیوه با عنوان “فشار دهید و آبمیوه تازه بنوشید” با مشتریان ارتباط برقرار می‌کند. برچسب این لیوان آبمیوه ظاهری ساده دارد اما با قابلیتی پویا و حین استفاده از ویژگی تعاملی خود پرده بر می‌دارد. این نوشیدنی خلاقیت مصرف کننده را بر می‌انگیزد و حس نوشیدن آبمیوه طبیعی را به او می‌دهد.

نوشیدنی Backbone

ایده طراحی بسته بندی «قدرت را بنوش»
کریستین ریورا با جسارت فراوان دست به طراحی لیوان‌های کارتنی نوشیدنی با الهام از جنگ ستارگان زد و با استفاده از نی به عنوان ادامه شمشیر نوری ایده متفاوتی از بسته بندی‌های نوشیدنی عرضه کرده است.

 بسته بندی کارتنی

طراحی بسته بندی نی دار آبمیوه
بسیاری از نوشیدنی‌ها به علت قیمت پایین و شرایط راحت و مناسب در بسته بندی‌های Tetra Pak کارتونی عرضه می‌شوند. برای نوشیدن از یک بسته بندی Tetra Pak شما باید از یک نی استفاده کنید که معمولا به دلیل اتصال به خارج از Tetra Pak آسیب پذیر نیز هست. علاوه بر این، با توجه به جنس پلاستیکی و پوشش وینیلی نی‌ها بنا به یک سری دلایل بهداشتی، منابع فراوانی به هدر می‌روند. در این بسته بندی‌های جدید، جنس نی و Tetra Pak هر دو از یک تکه کاغذ است. با توجه به افزایش احتمال سالم ماندن نی و عدم نیاز به هر گونه ماده تشکیل دهنده اضافی، محیط زیست و فضا هر دو حفظ می‌شوند.

بسته بندی نی دار آبمیوه

کد خبر : 13381 تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۰

بیشتر بخوانید

نظر شما